Salam

SELAMAT DATANG KE BLOG CHIK DIN. SAYA MENGALU-ALUKAN KOMEN ANDA UNTUK BLOK INI,SEGALA KOMEN ANDA dSILAkan kat ruang Comment tu.. Tq By By -laman web terkini-

Sunday, April 12, 2009

Chopper

SIRI televisyen 'American Chopper' memaparkan kisah Paul Teutul Sr dan anaknya, Paul Jr serta kumpulan pereka cipta, mereka yang mengubah suai motosikal berkuasa besar jenis Chopper, yang kini mempunyai jutaan peminat di seluruh dunia.

Program itu memperlihatkan keupayaan berfikir, seni kreatif dalam mencari kepuasan serta mencapai impian keseronokan kumpulan itu yang dinamakan Orange County Choppers (OCC).

Itu cerita bagi yang berkemampuan, tiada masalah mendapat peruntukan, cuma perlu nyatakan keinginan dan lakukan, pasti hasrat akan termakbul. Tetapi apa terjadi kepada yang cukup berminat tetapi tidak mampu, cuma menelan air liur atau sekadar memasang angan-angan.

Di Malaysia, sudah pasti ramai mempunyai keinginan sama, tetapi berapa ramai yang berjaya memiliki motosikal kegilaan ramai itu. Namun, harus diingat kemahuan mengatasi segala-galanya, cuma perlukan ketekunan, ketelitian, kesungguhan serta sokongan orang di sekeliling.

No comments:

Post a Comment